Avem incredere in calitatea produselor noastre, pe care le folosim si noi in locuintele noastre, si credem intr-o utilizare cat mai indelungata a acestora.
Totusi, pot aparea si exceptii, iar produsele sa nu mai functioneze corespunzator.
Daca, din nefericire, va gasiti in aceasta situatie, va rugam sa cititi cu atentie etapele returnarii in garantie, detaliate mai jos.
Inainte de a returna produsul, asigurati-va ca sunt respectate conditiile necesare pentru acordarea garantiei, descrise mai jos precum si in certificatul de garantie livrat impreuna cu produsul (pe care il puteti descarca si de aici)!
Toate produsele comercializate de către magazinul online homevast.ro beneficiază de condiţii de garanţie conform legislaţiei în vigoare și condiţiilor comerciale ale producătorilor şi distribuitorilor – toate produsele sunt noi, în ambalaje originale.
Termenul de garanţie al produselor este între 12-36 luni şi este specificat pe pagina fiecărui produs, la secţiunea specificaţii. Termenul de garanţie este valabil pe baza facturii şi este specificată pe aceasta pentru fiecare produs în parte. Este valabilă de la data emiterii facturii.
Garanţia se acordă conform legislaţiei române în vigoare la data cumpărării, se aplică numai dacă produsul este folosit corespunzător și este valabilă numai însoţită de numărul comenzii şi dovada plăţii produsului (factură/ chitanţă curier/ bon fiscal).
În cazul defectării în condiţii normale de utilizare, pe durata perioadei de garanţie, produsul va fi reparat sau se va înlocui gratuit. În cazul în care produsul nu poate fi reparat si nu este disponibil altul nou, contravaloarea produsului va fi returnată în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.
Situații care duc la ieșirea din garanţie a produsului:
Dacă totul este in regulă, vă rugăm să descărcati, să completati şi să ne trimiteţi prin email formularul pentru retur in garanţie sau să completati formularul de mai jos:
Timpul de raspuns in cazul unei solicitari pentru retur in garantie este de 24-48 de ore, in zilele lucratoare, depinzand de gradul de ocupare din perioada respectiva (de exemplu Black Friday, sarbatori legale etc.).
Timpul necesar constatarii, dupa receptia produsului, este de 48-72 de ore, depinzand, de asemenea, de gradul de ocupare din perioada respectiva.
Timpul pentru solutionarea returului este intre 3 si 15 zile, in functie de solutia posibila (reparatie sau inlocuire) si, daca este cazul, de disponibilitatea in stoc a produsului de inlocuit.
Aveţi nevoie de mai multe informaţii? Contactaţi-ne!